Sampai bertemu lagi beautiful Indonesia - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Inge Wiel - WaarBenJij.nu Sampai bertemu lagi beautiful Indonesia - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Inge Wiel - WaarBenJij.nu

Sampai bertemu lagi beautiful Indonesia

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 Augustus 2017 | Indonesië, Lovina

Vrijdag 12 augustus,

Over 30 minuten vertrekken we richting Denpasar voor ons vertrek naar Nedeland...

Terima Kasih beautiful Indonesia

Dank je wel voor jouw schoonheid, jouw lach, jouw prachtige tempels, jouw gebeden, jouw zonsopkomst, jouw zonsondergang, jouw eerbied, jouw sawa's , jouw intense vriendelijkheid en gedienstigheid, jouw muziek, jouw culturen, jouw dankbaarheid, jouw intens geluk om de kleinste giften, jouw vergezichten, jouw geschiedenis, voor mijn familie wonend in jouw land.

Dank je wel beautiful Indonesia voor een onvergetelijke ervaring. Voor altijd in ons hart gesloten....

Alle liefs Inge, Bart, Montie, Timo, Lize en Sebastiaan

• 11 Augustus 2017 - 18:41

Joke Kattouw:

En hele goeie reis terug!!!!!