Indonesië , we arrived!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Inge Wiel - WaarBenJij.nu Indonesië , we arrived!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Inge Wiel - WaarBenJij.nu

Indonesië , we arrived!!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 Juli 2017 | Indonesië, Batavia

Hallo wereld ,

Vandaag 17 juli, 20.18 lokale tijd. Zittend op een fantastisch bed in een fantastisch hotel aan het nagenieten van een heerlijk diner!
na een goed verlopen rechtstreekse vlucht van 13.5 uur vandaag aangekomen in Jakarta. Daar werden we opgehaald door een shuttle bus van het hotel , waarna de kamers bejubeld in ontvangst werden genomen. Wauw.....wat een ruimte en luxe . Heerlijk ploffen na een lange reis!
Gezwommen, gebubbeld, geslapen, genoten van ijskoffie en verse jonge kokosnoot .
Vanavond heerlijk gegeten in het hotel en nu met thee masker op het gezicht en chai thee in de hand dit verslag aan het schrijven.

Heeeerlijk.........

• 17 Juli 2017 - 16:51

Joke Kattouw:

Hoi Bart,Inge en kids!
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen, en een goed hotel is heel wat waard,
    Leuk op zo'n manier verslag doen.
    Ben heel benieuwd verder,
    Liefs Joke en Uilke en geniet!!!

• 17 Juli 2017 - 19:46

Inge Van De Wiel:

Hoi Inge, Bart en kinderen, Als wij dit schrijven slapen jullie al.Wat een reis en fijn dat het allemaal goed is gegaan.Nu lekker goed uitrusten, kunnen jullie morgen van een nieuwe dag vol belevenissen gaan genieten.Hier is het vandaag ook een prachtige dag geweest. Papa is vanavond nog even bij jullie de planten gaan sproeien en die staan er weer fris bij. Nou voor morgen weer een hele fijne dag samen met de kinderen. Wij zijn benieuwd naar het volgend reisverslag. liefs papa mama en dikke knuffel voor Bart en de kinderen.