Dag van vertrek is aangebroken .... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Inge Wiel - WaarBenJij.nu Dag van vertrek is aangebroken .... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Inge Wiel - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek is aangebroken ....

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 Juli 2017 | Nederland, Schiphol

Hallo wereld,

Vandaag 16 juli is het dan eindelijk zover....een langgekoesterde wens gaat eindelijk in vervulling
Na een voorbereiding van bijna een jaar , accomodaties boeken en weer annuleren, routes berekenen te lang, te omslachtig, 1 nacht of 2 , rustdag of niet, economy class treintickets of toch maar executive, reizen met een lokale bus tussen het pluimvee of toch maar een binnenlandse vlucht, fietsen, met rugzak of toch maar niet, varen met de Ferry ...als deze maar niet zinkt of toch maar met de hovercraft. Naar Lombok en toch maar niet en zo ging het iedere week weer. Blogs en reiservaringen van reizigers gelezen om uiteindelijk mee te nemen en zo een fantastisch reis in elkaar te zetten
Nu is het zover , vandaag zondag 16 juli 2017. De dag dat de reis naar Indonesie met 6 begint, de dag dat dit reisdagbiek Memories is ontstaan.

Wij gaan onze ervaringen met jullie delen en nemen jullie mee op reis, onze reis naar het geweldige Indonesië.

Selamat Tinggal.."...